Zapraszamy na profesjonalne szkolenia sprzedażowe oraz związane z obsługą klienta. Proces sprzedaży i obsługi klienta jest niezwykle złożony, wymaga nie tylko nabycia umiejętności badania potrzeb klienta, poznania technik i rodzajów sprzedaży, lecz także wzmacniania...
Proces sprzedaży i obsługi klienta jest niezwykle złożony, wymaga nie tylko nabycia umiejętności badania potrzeb klienta, poznania technik i rodzajów sprzedaży, lecz także wzmacniania cech sprzedawcy. Efektywna sprzedaż zależy od szeregu czynników, dlatego szkolenia sprzedażowe obejmują kompleksowo tematykę, od technik sprzedażowych po cechy dobrego sprzedawcy, po zarządzanie sprzedażą. Oferujemy Państwu szkolenia dla sprzedawców, szkolenia dla handlowców oraz związane z profesjonalną obsługą klienta, które prowadzą eksperci w swojej dziedzinie, wieloletni praktycy konkretnych obszarów i doświadczeni trenerzy. Będą one odpowiednie zarówno dla firm, które realizują sprzedaż do klientów indywidualnych, jak i dla tych, którzy sprzedać swoje produkty i usługi w modelu b2b. Szkolenia biznesowe J.G.Training mają bardzo dobre opinie uczestników na rynku. Doświadczenie i profesjonalizm firmy potwierdzają setki przeszkolonych osób.
Szkolenia otwarte odbywają się w formie online, stacjonarnej (Warszawa) oraz hybrydowej, natomiast szkolenia zamknięte realizowane są w formie online i stacjonarnej w całej Polsce, np. Gdańsk, Warszawa, Wrocław, Poznań, Katowice, Kraków i wiele innych - wedle życzenia klienta.
Szkolenia i kursy online ze sprzedaży są równoważne szkoleniom stacjonarnym. Uczestnicy mają taki sam dostęp do trenera, mogą zadawać mu pytania, biorą udział w dyskusji, otrzymują materiały szkoleniowe. Po szkoleniu uczestnicy zarówno szkoleń otwartych, jak i online, otrzymują certyfikat. Po wielu szkoleniach możliwe są konsultacje poszkoleniowe.
Szkolenia z efektywnej obsługi klienta także realizujemy w formie online i hybrydowej.
Zapraszamy na warsztaty, które obejmują tematy: sprzedaż b2b, wzmacnianie kompetencji dobrego sprzedawcy, telesprzedaż, profesjonalne techniki sprzedaży, proces sprzedaży, etapy procesu sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, standardy obsługi klienta, analiza potrzeb klienta, kupowanie emocjami, obsługa klienta w urzędzie, obsługa „trudnego” klienta, negocjacje i ich metody.
Dzięki uczestnictwu w naszych szkoleniach dowiesz się, jak obsługiwać trudnego klienta, jakie są skuteczne narzędzia w pracy handlowca, jakie metody sprzedaży są skuteczne, jak wykorzystać techniki wpływu społecznego, jak zarządzanie emocjami wpływa na sprzedaż, jak wygląda efektywna telesprzedaż, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, jakie są kompetencje niezbędne w pracy sprzedawcy, jakie są skuteczne strategie negocjacyjne.
Jacy pracownicy i jakie firmy powinny wziąć udział w szkoleniach i kursach obejmujących profesjonalne techniki sprzedaży? Szkolenia skierowane są do wszystkich osób zainteresowanych tematem sprzedaży i obsługi klienta. Zarówno do profesjonalnych sprzedawców, handlowców, przedstawicieli handlowych, jak i przedstawicieli firm, menedżerów, członków zarządu, czyli osób odpowiedzialnych za standardy obsługi klienta i politykę sprzedażową w firmie. Szkolenie skierowane jest do sprzedawców na rynku detalicznym i hurtowym, w sprzedaży b2b oraz b2c, pracujących w dużych korporacjach i małych firmach, którzy sprzedają usługi i produkty, online lub stacjonarnie. Ze szkolenia skorzystają zarówno osoby początkujące, jak i bardziej zaawansowane.
Wszystkie szkolenia prowadzone są jako interaktywne warsztaty, podczas których trener zaprasza uczestników do aktywnego ćwiczenia poszczególnych zagadnień oraz dzielenia się własnymi doświadczeniami poprzez m.in.: ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia w grupach, dyskusje na forum, symulacje, scenki. Wiele tematów obejmuje również konsultacje poszkoleniowe.
W naszej ofercie znajduje się także możliwość zorganizowania indywidualnych konsultacji z trenerem/ekspertem z obszaru sprzedaży i obsługi klienta. Podczas spotkania możesz szczegółowo omówić sytuację, która sprawia Ci szczególną trudność i uzyskać informację od eksperta na temat jego perspektywy i możliwości poradzenia sobie z nią. Trener przyjmuje wtedy rolę eksperta/mentora, co pozwala Ci na korzystanie z jego doświadczenia i zobaczenie sytuacji z inne perspektywy.
Szczególną formą konsultacji indywidualnych jest On the job training - trening na stanowisku pracy. Pozwala na wypracowanie, wspólnie z trenerem - praktykiem, pożądanych umiejętności z jednoczesnym wdrożeniem ich w codzienną pracę (m.in. rozmowy handlowe, spotkania biznesowe, zarządzanie sprzedażą). Proces ten umożliwia wykorzystanie predyspozycji, doświadczenia, wiedzy oraz innych zasobów uczestnika, nadanie kierunku rozwoju kompetencji, skutecznego wyznaczania i osiągania celów indywidualnych uczestnika oraz biznesowych organizacji, w partnerskiej relacji uczestnika z trenerem opartej na zaufaniu.
Poza tematami, które znajdują się w naszej ofercie szkoleniowej na stałe, możemy na życzenie zorganizować także inne tematy, np.:
Zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą. Aktualne terminy szkoleń znajdują się poniżej. Jeśli potrzebują Państwo pomocy w wyborze szkolenia lub mają Państwo inne pytania dotyczące oferty – zapraszamy do kontaktu z nami, jesteśmy do Państwa dyspozycji w każdej sprawie związanej z organizacją lub zakresem merytorycznym szkolenia.
Realizujemy również liczne szkolenia zamknięte (wewnętrzne) na terenie całej Polski. Ich przygotowanie poprzedzamy szczegółową analizą potrzeb klienta. Jeśli są Państwo zainteresowani – zapraszamy do kontaktu. W przyjemnością przygotujemy dla Państwa odpowiednią ofertę.
Tagi: szkolenia sprzedażowe, szkolenia ze sprzedaży, szkolenia dla handlowców, kursy sprzedażowe, szkolenie trudny klient, szkolenia z negocjacji, sprzedaż telefoniczna szkolenie, warsztaty handlowe, warsztaty ze sprzedaży
Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.