Skuteczne techniki sprzedażowe – praktyczne szkolenie dla handlowców
Szkolenie 2-dniowe
Szkolenie sprzedażowe obejmuje m.in. zagadnienia: jak przygotować się i wyznaczać cele, mocne otwarcia spotkań z klientem, badanie potrzeb w formie lejków pytań, typologia zachowań klientów, zbijanie obiekcji, finalizacja sprzedaży.
Opis szkolenia
Warsztat skierowany jest zarówno do osób rozpoczynających przygodę ze sprzedażą, jak i do doświadczonych handlowców, którzy szukają inspiracji oraz odświeżenia w procesie nawiązywania współpracy z klientami. W trakcie szkolenia prezentujemy i ćwiczymy narzędzia, które zwiększają pewność siebie w pracy handlowca oraz wspierają długofalowy wzrost wyników sprzedażowych.
Cele szkolenia:
Szkolenie ma na celu usystematyzowanie procesu sprzedaży w oparciu o następujące etapy:
- przygotowanie planu dnia pracy,
- poznanie i dopasowanie do rozmówcy,
- argumentacja i rozliczenie decyzji klienta.
Dzięki sprawdzonym w kilkunastu branżach narzędziom, uczestnicy będą potrafili lepiej wyróżniać się na konkurencyjnym rynku oraz współpracować z każdym typem rozmówców.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
-
metodyce rozwoju własnych umiejętności
-
popularnych rodzajach lęków w sprzedaży
-
czterech typach zachowań klientów w oparciu o badania Carla Gustava Junga
-
rodzajach pytań wykorzystywanych w lejkach sprzedażowych
-
powodach występowania obiekcji
-
argumentach, które przemawiają do różnych typów klientów
-
metodach kontraktowania klientów
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- rozpoznawania i dopasowywania się do różnych typów rozmówców
- przykuwania uwagi klientów
- zadawania pytań pogłębiających wiedzę o rozmówcy
- radzenia sobie z odmową i obiekcjami klientów
- skutecznego rozliczania klientów z zakontraktowanych warunków współpracy
Korzyści ze szkolenia:
-
zwiększenie pewności siebie w pracy handlowca, co przekłada się na coraz więcej efektywnych rozmów
-
zmianę podejścia na takie, w którym „trudny klient” nie istnieje, a są jedynie osoby, z którymi jeszcze nie współpracujemy
-
zwiększenie satysfakcji z rozmów i kontaktu z klientami
-
poprawa skuteczności w zawieraniu umów
Adresaci szkolenia:
-
początkujący handlowcy, którzy chcą nabrać dobrych nawyków do nawiązywania jak największej ilości współprac z klientami
-
handlowcy i menedżerowie sprzedaży, którzy szukają inspiracji i odświeżenia w kontaktach z klientami
-
osoby związane pośrednio lub bezpośrednio z obsługą klientów w firmie
Metody szkoleniowe:
- ćwiczenia interaktywne
- praca w grupach
- informacja zwrotna
- dane statystyczne
- miniwykład
- prezentacja
Niezależnie od formy warsztatu (online/offline) jest on prowadzony w oparciu o interaktywne formy współpracy. Uczymy się i rozwijamy umiejętności przede wszystkim poprzez doświadczenia, trening i działanie, wsparte teorią i pragmatyzmem.
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
Program
MODUŁ 0
- Wprowadzenie i rozpoczęcia szkolenia
- Zapoznanie z uczestnikami, ustalenie zasad współpracy
- Agenda i oczekiwania
MODUŁ I – Jak skutecznie uczyć nowych umiejętności sprzedażowych
Zmiany przenoszą ludzi z pozycji Mistrza do pozycji Ucznia – zasłyszane
-
Czym jest cykl Kolba i jak wykorzystać go w pracy?
-
Przygotowanie i planowanie w pracy sprzedawcy – narzędzia, wiedza, cele i plan dnia
-
Pierwsze wrażenie w pracy z klientem – na co zwrócić uwagę pod kątem werbalnym i niewerbalnym
-
Techniki mocnych otwarć spotkań z klientem – jak się przedstawiać i co mówić w pierwszych 12 słowach
MODUŁ II – Dopasowanie korzyści do klienta
To emocjonalny pies macha racjonalnym ogonem, a nie odwrotnie – Jonathan Haidt
- Praktyczna typologia zachowań 4 podstawowych zachowań i temperamentów klientów
- Jak rozpoznawać różne typy zachowań klienta po sygnałach werbalnych i niewerbalnych
- Praktyczny trening dopasowania się do drugiej osoby
- Jak przygotować ofertę w oparciu o różne typy zachowań klientów
- Jakie benefity podbijać dla poszczególnych typów klientów
- Proste techniki przedstawiania oferty w formie benefitów i korzyści
MODUŁ III – Badanie potrzeb klientów
Okazuj ludziom autentyczne zainteresowanie: zadawaj pytania – Dale Carnegie
-
Jakie są główne potrzeby danego typu klienta?
-
5 poziomów słuchania rozmówcy
-
Poznanie celu zadawania pytań otwartych i zamkniętych
-
Techniki zadawania pytań w formie lejków pytań (od ogółu do szczegółu)
-
Czym jest ukryta potrzeba klientów?
MODUŁ IV – Zastrzeżenia klientów i finalizacja spotkania
Dajmy klientowi przestrzeń do odmowy – David Sandler
-
Czym jest kontraktowanie klientów?
-
Jak radzić sobie z obiekcjami, aby „nie kłócić się z klientem”?
-
Techniki zbijania i uszanowania obiekcji (rama porozumienia, odskok w bok, skalowanie)
-
Sprawdzone metody zamykania sprzedaży (bezpośrednie, alternatywne, guzikowe)
MODUŁ podsumowujący
- Podsumowanie szkolenia
- Dyskusje i pytania uczestników
- Rozliczenie oczekiwań
Wykładowca
Ekspert z zakresu sprzedaży z 18-letnim doświadczeniem.
Pracował jako handlowiec w wielu różnych branżach, m.in. finansowej, ubezpieczeniowej czy telekomunikacyjnej, gdzie osiągał ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe.
Swoje doświadczenie wykorzystuje w pracy jako doradca i coach handlowców oraz certyfikowany trener sprzedaży. Wspiera handlowców, doradców, trenerów, managerów i dyrektorów w optymalnym planowaniu procesów sprzedażowych.
Prowadzi liczne szkolenia dla handlowców, konferencje i wydarzenia branżowe. Jest autorem książek i innych publikacji związanych ze sprzedażą.
Miejsce
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy. Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.
WIELE SZKOLEŃ REALIZUJEMY HYBRYDOWO, by umożliwić Państwu wybór dogodnej formy udziału w szkoleniu. Część uczestników jest w sali szkoleniowej, a część osób łączy się ze szkoleniem zdalnie. Niezależnie od formy udziału w szkoleniu, zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki.
Cena
UDZIAŁ W FORMIE ONLINE:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć), zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
UDZIAŁ W FORMIE STACJONARNEJ:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć).
-
Cena szkolenia podana jest na górze strony, obok przycisku ZAPISZ SIĘ.
-
Do podanej ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. W przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych, szkolenie podlega zwolnieniu z VAT.
-
Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.
-
Dla szkoleń realizowanych hybrydowo w terminach od kwietnia 2024 r. obowiązują różne ceny w zależności od formy udziału w szkoleniu.
-
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu. Osoby zainteresowane noclegiem mogą skorzystać z naszej pomocy przy dokonaniu rezerwacji, poniżej informacje o dostępnych możliwościach.
-
SPOSÓB PŁATNOŚCI: Płatność może być dokonana po zrealizowanej usłudze, gdy zgłaszającym jest instytucja publiczna, a także w przypadku innych zgłaszających, o ile taka forma płatności zostanie zaakceptowana przez organizatora. Organizator akceptuje wydłużone terminy płatności. Prosimy o wskazanie preferowanej formy płatności na formularzu zgłoszeniowym.
-
Szczegółowe informacje na temat zasad realizacji usługi znajdują się w Regulaminie
- Współpracujemy z 4 hotelami.
- W poniższych hotelach możemy dokonywać rezerwacji noclegu dla Państwa, w związku z przyjazdem na szkolenie.
- Nie dokonujemy rezerwacji noclegów w innych hotelach, spoza poniższej listy.
- Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem noclegu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl
Ważne:
- Cena noclegu może się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
- Nie możemy zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
- Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.
- Po dokonaniu rezerwacji cena nie ulegnie zmianie.
- Rezerwacja może zostać przez Państwa anulowana do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego przyjazd.
Hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels (ceny minimalne w 2024 roku):
Hotel Golden Tulip**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 480 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 575 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/
Hotel Campanile***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 330 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 380 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl
Hotel Premiere Classe*, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 240 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 270 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 80 zł za dobę
Hampton by Hilton Warsaw City Centre:
Hotel Hampton by Hilton, ul. Wspólna 72, Warszawa
Koszt przy rezerwacji zależy od terminu i dostępnych miejsc w hotelu.
Średnio ceny kształtują się na poziomie 350-650 zł (jedynka ze śniadaniem) i 450-850 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 317 27 00, https://www.hilton.com/pl/hotels/wawcthx-hampton-warsaw-city-centre/
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne, konieczność rezerwacji parkingu w wyprzedzeniem