Employee Experience – jak budować doświadczenie pracowników, najlepsze praktyki, trendy, standardy
Szkolenie 2-dniowe
Szkolenie dla specjalistów HR obejmuje m.in. zagadnienia: budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika (employee experience), dobrostan pracownika (total well-being), poczucie spełnienia pracownika (employee fulfillment), badanie doświadczeń i potrzeb, empoyer branding, indywidualny rozwój zawodowy, onboarding, zarządzanie talentami, feedback i kultura nagradzania, kształtowanie kultury organizacyjnej.
Opis szkolenia
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie najlepszych praktyk, trendów oraz wypracowanie standardów i konkretnych narzędzi do budowania pozytywnego doświadczenia pracownika (employee experience) w organizacji.
Korzyści ze szkolenia:
- Zwiększenie satysfakcji i zaangażowania pracowników
- Zatrzymanie pracowników i wzmocnienie ich potencjału zawodowego
- Podniesienie efektywności biznesowej i konkurencyjności organizacji
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- Sprawdzonych rozwiązaniach i dobrych praktykach w zakresie kształtowania pozytywnego EX
- Nowych trendach w odpowiedzi na zmieniającą się rzeczywistość
- Działaniach dopasowanych do potrzeb różnych pokoleń i person pracowników
- Narzędziach służących badaniu EX w różnych obszarach i procesach
- Rozwiązaniach systemowych wspierających pozytywne EX na różnych etapach cyklu życia pracownika
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- Projektowania działań w zakresie różnych procesów HR (od rekrutacji, poprzez rozwój, zarządzanie karierami, po kształtowanie kultury organizacyjnej) w celu zbudowania dobrego EX
- Identyfikacji kluczowych czynników decydujących o pozytywnym EX na różnych etapach cyklu życia pracownika
- Doboru metod i technik do badania prawdziwych potrzeb oraz doświadczeń pracowników w swojej organizacji
- Lepszej komunikacji i współpracy z biznesem, aby wpływać na kształtowanie postaw i umiejętności sprzyjających budowaniu pozytywnego EX
Adresaci szkolenia:
- pracownicy działu HR
- kadra zarządzająca
Metody szkoleniowe:
Prezentacja dobrych praktyk i trendów, przekazanie gotowych narzędzi, miniwykłady systematyzujące i uzupełniające wiedzę, praca warsztatowa kształtująca wśród Uczestników przede wszystkim praktyczne umiejętności wdrażania wiedzy na stanowisku pracy.
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
Program
- Czym jest doświadczenie pracownika i dlaczego jest ważne:
- Doświadczenie pracownika (employee experience), dobrostan (total well-being), poczucie spełnienia (employee fulfillment) – znaczenie pojęć i wybór kierunków
- Cykl życia pracownika a employee journey – mapowanie w organizacji
- Jak pozytywne doświadczenie pracownika przekłada się na biznes – dane z raportów
- Czym jest quiet quitting (ciche odchodzenie) i dlaczego zdarza się coraz częściej
- Badanie doświadczeń i odkrywanie prawdziwych potrzeb pracowników:
- Pokolenia X, Y, Z – różne oczekiwania i różne doświadczenia
- Persona w organizacji – jak zidentyfikować bazę do dalszej pracy
- Badanie zaangażowania, satysfakcji, zadowolenia z pracy – narzędzia IPA, eNPS i wiele innych gotowych do zastosowania
- Design thinking i mapa empatii – proste rozwiązania w zawiłych sytuacjach
- Budowanie doświadczenia pracownika – HR w akcji:
- Employer branding i jego bezpośredni wpływ nie tylko na kandydatów do pracy
- Jak prostymi sposobami poprawić wizerunek pracodawcy – kilka skutecznych patentów
- Onboarding w najlepszym wydaniu – czynniki sukcesu na przykładach
- Zarządzanie rozwojem i karierą pracowników – praktyczne rozwiązania w różnych typach organizacji
- Indywidualny rozwój zawodowy – gotowe do zaimplementowania arkusze i narzędzia
- Zarządzanie talentami – jak identyfikować, rozwijać i zatrzymywać osoby z wysokim potencjałem
- Benefity: mental benefits, flexible benefits – wychodzimy poza utarte ścieżki, kiedy stare pakiety motywacyjne już nie działają
- Budowanie doświadczenia pracownika – lepsza kultura biznesu:
- Wartości Gravesa a poziom rozwoju organizacji – od walki o wypłatę i przetrwanie do budowania współodpowiedzialności i pełnego zaangażowania
- Różnorodność, równość, integracja, przynależność (DEIB: Diversity, Equity, Inclusion, Belonging), czyli człowiek przede wszystkim
- Dlaczego odchodzi się od ocen pracowniczych - bieżący feedback i kultura nagradzania
- Jak zespół HR może wpływać na kadrę zarządzającą, aby budowała dobre doświadczenia swoich podwładnych
- Plan działań wdrożeniowych dla organizacji.
Wykładowca
Psycholog z kilkunastoletnim doświadczeniem w biznesie, trener trenerów, coach, specjalista HR, trener umiejętności osobistych i menedżerskich.
Gromadziła doświadczenia pracując w międzynarodowej korporacji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze bankowym oraz usług konsultingowych jako członek zarządu firmy doradczej i specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań podnoszących efektywność, komfort pracy i zaangażowanie pracowników.
Prowadzi szkolenia w oparciu o aktywne metody uczenia się dorosłych, w tym cykl Kolba, oraz proces grupowy. W ramach projektów szkoleniowych przeprowadza diagnozę potrzeb szkoleniowych z wykorzystaniem metodologii IPA (Importance-Performance Analysis), kompleksową ewaluację w oparciu o Nowy Model Kirkpatricka (także z rozszerzeniem Phillipsa z badaniem zwrotu z inwestycji) oraz stosuje narzędzia podnoszące efektywność biznesową szkoleń.
Ekspert w obszarze budowania skuteczności osobistej, m.in.:
- radzenia sobie ze stresem i budowania odporności psychicznej,
- rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami interpersonalnymi,
- motywowania i wzmacniania zaangażowania,
- standardów profesjonalnej obsługi klienta,
- zarządzania zespołami, także rozproszonymi,
- przywództwa i budowania autorytetu lidera,
- identyfikowania i rozwoju talentów własnych oraz podwładnych.
Prowadzi wykłady oraz wystąpienia w ramach ogólnopolskich konferencji z zakresu nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami ludzkimi, motywowania, sprzedaży i przywództwa. Współpracuje z jedną z ogólnopolskich telewizji w charakterze eksperta z zakresu psychologii i zjawisk społecznych. Publikuje m.in. dla Personel i Zarządzanie, Gazety Wyborczej, HR News, HRna5.pl, Beck Info Biznes.
Bada potrzeby szkoleniowe i efektywność projektów szkoleniowych w oparciu o najlepsze praktyki metodologiczne.
Zajęcia przeprowadza w sposób dynamiczny, atrakcyjny i efektywny, łącząc w zróżnicowanych formach pracy potrzeby indywidualne i grupowe.
Zawsze czerpie z szerokiego doświadczenia biznesowego, kładąc największy nacisk na praktykę i rozwiązania dopasowane do realiów organizacji.
Miejsce
Miejsce realizacji szkolenia wskazane jest na górze strony, bezpośrednio pod terminem szkolenia. Szkolenie może być realizowane ONLINE, stacjonarnie (w sali szkoleniowej) lub hybrydowo (jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE).
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy. Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.
WIELE SZKOLEŃ REALIZUJEMY HYBRYDOWO, by umożliwić Państwu wybór dogodnej formy udziału w szkoleniu. Część uczestników jest w sali szkoleniowej, a część osób łączy się ze szkoleniem zdalnie. Niezależnie od formy udziału w szkoleniu, zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki.
Cena
Cena szkolenia podana jest na górze strony, obok terminu szkolenia i przycisku ZAPISZ SIĘ. Dla szkoleń hybrydowych (realizowanych jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE) - cena szkolenia różni się w zależności od formy udziału w szkoleniu.
UDZIAŁ W FORMIE ONLINE:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć), zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
UDZIAŁ W FORMIE STACJONARNEJ:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć).
Ważne informacje:
-
Do podanej ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. W przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych, szkolenie podlega zwolnieniu z VAT.
-
Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.
-
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu. Osoby zainteresowane noclegiem mogą skorzystać z naszej pomocy przy dokonaniu rezerwacji, poniżej informacje o dostępnych możliwościach.
-
SPOSÓB PŁATNOŚCI: Płatność może być dokonana po zrealizowanej usłudze, gdy zgłaszającym jest instytucja publiczna, a także w przypadku innych zgłaszających, o ile taka forma płatności zostanie zaakceptowana przez organizatora. Organizator akceptuje wydłużone terminy płatności. Prosimy o wskazanie preferowanej formy płatności na formularzu zgłoszeniowym.
-
Szczegółowe informacje na temat zasad realizacji usługi znajdują się w Regulaminie
- Współpracujemy z 4 hotelami.
- W poniższych hotelach możemy dokonywać rezerwacji noclegu dla Państwa, w związku z przyjazdem na szkolenie.
- Nie dokonujemy rezerwacji noclegów w innych hotelach, spoza poniższej listy.
- Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem noclegu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl
Ważne:
- Cena noclegu może się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
- Nie możemy zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
- Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.
- Po dokonaniu rezerwacji cena nie ulegnie zmianie.
- Rezerwacja może zostać przez Państwa anulowana do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego przyjazd.
Hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels (ceny minimalne w 2024 roku):
Hotel Golden Tulip**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 480 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 575 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/
Hotel Campanile***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 330 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 380 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl
Hotel Premiere Classe*, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 240 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 270 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 80 zł za dobę
Hampton by Hilton Warsaw City Centre:
Hotel Hampton by Hilton, ul. Wspólna 72, Warszawa
Koszt przy rezerwacji zależy od terminu i dostępnych miejsc w hotelu.
Średnio ceny kształtują się na poziomie 350-650 zł (jedynka ze śniadaniem) i 450-850 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 317 27 00, https://www.hilton.com/pl/hotels/wawcthx-hampton-warsaw-city-centre/
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne, konieczność rezerwacji parkingu w wyprzedzeniem