Specjalista HR: kompendium wiedzy, nowe trendy i najlepsze praktyki
Szkolenie 2-dniowe
Szkolenie dla specjalistów HR obejmuje m.in. zagadnienia: zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, zarządzanie kompetencjami, rekrutacja kandydatów, skuteczne narzędzia rekrutacyjne, ocena okresowa pracowników, zarządzanie szkoleniami, zarządzanie talentami.
Opis szkolenia
Cel szkolenia
Szkolenie jest propozycją dla pracowników, którzy chcą poznać nowe trendy i najlepsze praktyki w obszarze HR, usystematyzować swoją wiedzę, a także poszerzyć lub zmienić specjalizację, obejmując rolę specjalisty ds. HR.
Na szkoleniu przekazujemy usystematyzowaną wiedzę oraz konkretne narzędzia, formularze, procedury, które pozwalają krok po kroku wprowadzić lub ulepszyć poszczególne procesy, a jednocześnie stworzyć spójny, nowoczesny system zarządzania (HRM).
Korzyści ze szkolenia
- kompleksowe przedstawienie zadań, funkcji i procesów HR na przykładach dobrych praktyk
- prezentacja nowych trendów i rozwiązań podnoszących efektywność realizacji celów w obszarze HR, np. rekrutacja, onboarding, zarządzanie szkoleniami, zarządzanie karierą i talentami, ocena okresowa, zaangażowanie pracowników
- wypracowanie najlepszych rozwiązań w różnych obszarach HR, adekwatnie do potrzeb organizacji
- skuteczna realizacja zadań powierzonych działowi HR w oparciu o mierzalne wskaźniki
- uczestnicy nabędą wiedzę o:
- najlepszych praktykach i nowych trendach w HR
- standardach podnoszących efektywność biznesową różnych obszarów HR
- narzędziach, formularzach, procedurach stosowanych m.in. w rekrutacji i selekcji, onboardingu, ocenie pracowniczej, zarządzaniu rozwojem i szkoleniami
- procesach HR w usystematyzowany sposób i na konkretnych przykładach
- uczestnicy nabędą umiejętności:
- doboru i stosowania optymalnych narzędzi w różnych obszarach HR
- wdrażania rozwiązań dopasowanych do potrzeb i możliwości swojej organizacji
- usprawniania już funkcjonujących procesów HR pod kątem wskaźników biznesowych
- łączenia różnych obszarów HR w spójny system zarządzania zasobami ludzkimi
Adresaci szkolenia
- pracownicy działu HR
- menedżerowie, kierownicy
- osoby, które planują objęcie roli specjalisty ds. HR
- pracownicy z obszaru kadr i płac
Metody szkoleniowe
Prezentacja dobrych praktyk i trendów, case studies, miniwykłady systematyzujące i uzupełniające wiedzę, praca warsztatowa kształtująca wśród Uczestników przede wszystkim praktyczne umiejętności wdrażania wiedzy na stanowisku pracy
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
Program
- Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji
- Usystematyzowanie wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
- Funkcje personalne realizowane przez dział HR a model wielozadaniowy D. Urlicha
- Oczekiwania biznesu wobec HR – przegląd raportów i trendów
- Zarządzanie kompetencjami jako baza procesów HR
- Zasady tworzenia użytecznych modeli kompetencyjnych – kryteria sukcesu
- Wskaźniki behawioralne i skale ocen dopasowane do potrzeb i możliwości
- Wdrażanie i zastosowania modeli kompetencyjnych – najlepsze praktyki
- Rekrutacja wartościowych kandydatów z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi
- Targetowanie w rekrutacji i pokolenia na rynku pracy – kim jest nasz kandydat
- Ogłoszenia odchodzą do lamusa - czas na viral rekrutacyjny, nowoczesną formę opartą o EVP (Employee Value Proposition) i selling points
- Kandydaci aktywni i pasywni – jak wykorzystać content i inbound marketing, rekrutację open house i inne rozwiązania
- Nowoczesne narzędzia sourcingu w praktyce (boolean, X-ray search i wiele innych)
- Najtrafniejsze narzędzia selekcji kandydatów – skracamy procedurę przy zachowaniu wysokiej jakości procesu
- Zarządzanie rozwojem i szkoleniami – efektywność biznesowa
- Onboarding i szkolenia wdrożeniowe nowych pracowników – podejście systemowe
- Właściwe działania HR na różnych etapach rozwoju zawodowego pracownika
- Procedura szkoleniowa – szczegółowy opis ról osób zaangażowanych w proces oraz niezbędna dokumentacja
- Badanie potrzeb szkoleniowych – metodologia z narzędziami
- Badanie efektywności szkoleń w oparciu o model Kirkpatricka – gotowe rozwiązania
- Profesjonalne zapytania ofertowe w celu wyłonienia najlepszego dostawcy
- Planowanie i budżetowanie szkoleń – praktyczne narzędzia excel
- Ocena okresowa pracowników w nowoczesnym wydaniu
- Konstrukcje systemów ocen w zależności od potrzeb i struktury organizacji
- Ocena efektywności i ocena kompetencji – różne rozwiązania i przykłady
- Wykorzystanie wyników oceny w działaniach rozwojowych
- Zarządzanie talentami i ścieżki karier
- Definiowanie pojęć talentu i kariery na potrzeby organizacji
- Indywidualne plany rozwoju zawodowego – konstrukcja i zastosowanie narzędzi
- Plany sukcesji i ścieżki karier – przykłady rozwiązań
- Podsumowanie szkolenia, pytania i dyskusje uczestników
Wykładowca
Psycholog z kilkunastoletnim doświadczeniem w biznesie, trener trenerów, coach, specjalista HR, trener umiejętności osobistych i menedżerskich.
Gromadziła doświadczenia pracując w międzynarodowej korporacji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze bankowym oraz usług konsultingowych jako członek zarządu firmy doradczej i specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań podnoszących efektywność, komfort pracy i zaangażowanie pracowników.
Prowadzi szkolenia w oparciu o aktywne metody uczenia się dorosłych, w tym cykl Kolba, oraz proces grupowy. W ramach projektów szkoleniowych przeprowadza diagnozę potrzeb szkoleniowych z wykorzystaniem metodologii IPA (Importance-Performance Analysis), kompleksową ewaluację w oparciu o Nowy Model Kirkpatricka (także z rozszerzeniem Phillipsa z badaniem zwrotu z inwestycji) oraz stosuje narzędzia podnoszące efektywność biznesową szkoleń.
Ekspert w obszarze budowania skuteczności osobistej, m.in.:
- radzenia sobie ze stresem i budowania odporności psychicznej,
- rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami interpersonalnymi,
- motywowania i wzmacniania zaangażowania,
- standardów profesjonalnej obsługi klienta,
- zarządzania zespołami, także rozproszonymi,
- przywództwa i budowania autorytetu lidera,
- identyfikowania i rozwoju talentów własnych oraz podwładnych.
Prowadzi wykłady oraz wystąpienia w ramach ogólnopolskich konferencji z zakresu nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami ludzkimi, motywowania, sprzedaży i przywództwa. Współpracuje z jedną z ogólnopolskich telewizji w charakterze eksperta z zakresu psychologii i zjawisk społecznych. Publikuje m.in. dla Personel i Zarządzanie, Gazety Wyborczej, HR News, HRna5.pl, Beck Info Biznes.
Bada potrzeby szkoleniowe i efektywność projektów szkoleniowych w oparciu o najlepsze praktyki metodologiczne.
Zajęcia przeprowadza w sposób dynamiczny, atrakcyjny i efektywny, łącząc w zróżnicowanych formach pracy potrzeby indywidualne i grupowe.
Zawsze czerpie z szerokiego doświadczenia biznesowego, kładąc największy nacisk na praktykę i rozwiązania dopasowane do realiów organizacji.
Miejsce
Miejsce realizacji szkolenia wskazane jest na górze strony, bezpośrednio pod terminem szkolenia. Szkolenie może być realizowane ONLINE, stacjonarnie (w sali szkoleniowej) lub hybrydowo (jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE).
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy. Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.
WIELE SZKOLEŃ REALIZUJEMY HYBRYDOWO, by umożliwić Państwu wybór dogodnej formy udziału w szkoleniu. Część uczestników jest w sali szkoleniowej, a część osób łączy się ze szkoleniem zdalnie. Niezależnie od formy udziału w szkoleniu, zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki.
Cena
Cena szkolenia podana jest na górze strony, obok terminu szkolenia i przycisku ZAPISZ SIĘ. Dla szkoleń hybrydowych (realizowanych jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE) - cena szkolenia różni się w zależności od formy udziału w szkoleniu.
UDZIAŁ W FORMIE ONLINE:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć), zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
UDZIAŁ W FORMIE STACJONARNEJ:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć).
Ważne informacje:
-
Do podanej ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. W przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych, szkolenie podlega zwolnieniu z VAT.
-
Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.
-
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu. Osoby zainteresowane noclegiem mogą skorzystać z naszej pomocy przy dokonaniu rezerwacji, poniżej informacje o dostępnych możliwościach.
-
SPOSÓB PŁATNOŚCI: Płatność może być dokonana po zrealizowanej usłudze, gdy zgłaszającym jest instytucja publiczna, a także w przypadku innych zgłaszających, o ile taka forma płatności zostanie zaakceptowana przez organizatora. Organizator akceptuje wydłużone terminy płatności. Prosimy o wskazanie preferowanej formy płatności na formularzu zgłoszeniowym.
-
Szczegółowe informacje na temat zasad realizacji usługi znajdują się w Regulaminie
- Współpracujemy z 4 hotelami.
- W poniższych hotelach możemy dokonywać rezerwacji noclegu dla Państwa, w związku z przyjazdem na szkolenie.
- Nie dokonujemy rezerwacji noclegów w innych hotelach, spoza poniższej listy.
- Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem noclegu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl
Ważne:
- Cena noclegu może się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
- Nie możemy zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
- Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.
- Po dokonaniu rezerwacji cena nie ulegnie zmianie.
- Rezerwacja może zostać przez Państwa anulowana do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego przyjazd.
Hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels (ceny minimalne w 2024 roku):
Hotel Golden Tulip**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 480 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 575 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/
Hotel Campanile***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 330 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 380 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl
Hotel Premiere Classe*, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 240 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 270 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 80 zł za dobę
Hampton by Hilton Warsaw City Centre:
Hotel Hampton by Hilton, ul. Wspólna 72, Warszawa
Koszt przy rezerwacji zależy od terminu i dostępnych miejsc w hotelu.
Średnio ceny kształtują się na poziomie 350-650 zł (jedynka ze śniadaniem) i 450-850 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 317 27 00, https://www.hilton.com/pl/hotels/wawcthx-hampton-warsaw-city-centre/
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne, konieczność rezerwacji parkingu w wyprzedzeniem